‘Een connectie kunnen aangaan met klanten is essentieel in mijn werk’

In september van vorig jaar maakte Sebastiaan van der Meer (45), woonachtig in Almere Haven, de overstap van het bankwezen naar Countus. ‘Countus benaderde me via LinkedIn,’ vertelt Sebastiaan. ‘De Recruiter, Anne-Britt, had echt mijn profiel doorgenomen en stuurde een persoonlijk bericht. Dat gaf de doorslag om te kijken wat Countus te bieden had. De moderne uitstraling van de website en het herkennen van een oud-collega die hier al werkte overtuigden me snel.’

Werken combineren met het gezinsleven

De combinatie van thuiswerken en op kantoor zijn, bevalt Sebastiaan goed. ‘Met 3 kinderen is het soms handig om een dag thuis te werken. Countus biedt die flexibiliteit, maar ik vind het ook belangrijk om mijn collega’s en klanten persoonlijk te leren kennen. Die afwisseling houdt het werk dynamisch.’

En die afwisseling is ook nodig. In het eerste jaar dat Sebastiaan bij Countus werkt heeft hij veel connecties opgedaan en weet hij bij wie hij terecht kan voor vragen. Als enige Ondernemersadviseur voor het MKB in Zeewolde zonder specifieke accountancy-achtergrond, is hij blij met het grotere Countus achter zich waar hij terecht kan voor advies. ‘Ik ben het eerste aanspreekpunt voor klanten, wat inhoudt dat ik een breed scala aan vragen krijg. Hoewel ik geen accountancy-achtergrond heb, helpt mijn ervaring bij de bank en het sterke netwerk binnen Countus me om snel te schakelen en oplossingen te vinden.’

Lees zijn hele verhaal hier.

 

Bron: Countus

Meer over


Laatste nieuws