Waarom een accountant nooit allround adviseur wordt – Deel 2/3
16 jan 2018 06:05
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
LEUSDEN - Nu het oude, repeterende werk steeds meer wordt geautomatiseerd, storten accountants zich massaal op adviespraktijken. Dat gaat lang niet altijd goed en kan leiden tot onwenselijke situaties zo zagen we in deel 1 van het drieluik. In deel 2 van dit drieluik: de kansen van ‘Ikea’s van de dienstverlening’.
Zodra ze allerhande adviesdiensten gaan aanbieden, begeven accountantskantoren zich buiten hun vertrouwde terrein. Niet zo gek dus dat dit lang niet altijd goed uitpakt. Maar langzaamaan gaat het vak wel steeds meer die kant op.
Laatste nieuws
-
26 apr Kabinet legt keuzes voor aan Kamer voor suikertaks op frisdranken
-
26 apr Eén op drie zzp'ers heeft slechts één opdrachtgever
-
26 apr Van Rij zegt niets over belastingconstructie OCI
-
26 apr Microsoft profiteert flink van clouddiensten en AI-toepassingen
-
26 apr Alfa sluit ‘laatste jaar’ voor fusie af met stevige groei
-
26 apr Touchless boekhouden – op weg naar een toekomst zonder handmatige invoer
-
26 apr Co-creatie tussen Exact en accountants zorgt voor een goede wisselwerking
-
26 apr Sparren voor éénpitters en kleine accountantskantoren in Zuid-Holland: u bent uitgenodigd
-
25 apr Atos stelt deadline reddingsplan uit
-
25 apr NBA roept meer accountants op tot zelfonderzoek inzake examenfraude
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan