Whitepaper: Tips voor een goed werkprogramma
04 aug 2021 06:01
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
VEENENDAAL - Goed doordachte werkprogramma’s/checklists zorgen voor schaalbaarheid in het accountants- of administratiekantoor. Daar moet je tijd in stoppen maar de return on investment op die uren is enorm.
In dit whitepaper lees je 9 tips die je helpen om betere checklists te maken.
- Scherpe formulering van vragen
- Vraag om conclusies
- Alleen echte risico
- Jaarlijks herzien
- Hou rekening met seizoenspatronen
- Zorg dat alleen relevante vragen worden getoond
- Organiseer checklists per thema
- Vraag om een oorzaken analyse
- Suggesties voor escalatie
Download het gratis whitepaper hier
Bron: Visionplanner - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
26 apr Kabinet legt keuzes voor aan Kamer voor suikertaks op frisdranken
-
26 apr Eén op drie zzp'ers heeft slechts één opdrachtgever
-
26 apr Van Rij zegt niets over belastingconstructie OCI
-
26 apr Microsoft profiteert flink van clouddiensten en AI-toepassingen
-
26 apr Alfa sluit ‘laatste jaar’ voor fusie af met stevige groei
-
26 apr Touchless boekhouden – op weg naar een toekomst zonder handmatige invoer
-
26 apr Co-creatie tussen Exact en accountants zorgt voor een goede wisselwerking
-
26 apr Sparren voor éénpitters en kleine accountantskantoren in Zuid-Holland: u bent uitgenodigd
-
25 apr Atos stelt deadline reddingsplan uit
-
25 apr NBA roept meer accountants op tot zelfonderzoek inzake examenfraude
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan