Whitepaper Wat je klant je niet vertelt, komt hem duur te staan

bron: AccountancyWorld
Veel ondernemers delen grote veranderingen in hun leven pas achteraf. Denk aan scheiding, nieuwe woning, erfenis of verkoop van hun bedrijf. Of wat als je klant morgen arbeidsongeschikt raakt? Geen plan betekent geen vangnet. Als accountant kom je dan te laat in actie, met gemiste kansen en onnodige risico’s als gevolg. Ontdek hoe je als financieel geweten van je klant waarde toevoegt door life-events vroegtijdig te signaleren en direct om te zetten in relevant advies.
In deze whitepaper lees je:
· Waarom life-events dé sleutel zijn tot sterke klantrelaties
· Praktische tips om signalen te vertalen naar waardevol advies
· Hoe technologie je helpt om proactief te werken zonder extra werkdruk
· Hoe je adviesomzet groeit én klanten langer behoudt
· Inclusief checklist om morgen te starten met life-event advies
Bron: Blinqx Accountancy & Tax - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
20 aug Nederlandse werknemers positief over toenemende automatisering
-
20 aug Becky.works-model en klantopzet
-
20 aug ABN AMRO: accountants profiteren van groei ondanks personeelstekorten
-
20 aug Van AI hype naar klantsucces
-
20 aug Middelgrote accountants in VS willen meer samenwerken binnen internationale netwerken
-
20 aug De bv in – denk aan de loonheffingen
-
19 aug Caseware kondigt uitbreiding van strategisch leiderschap aan om innovatie, groei en klantensucces verder te versnellen
-
19 aug ING: accountantstarief opnieuw 4% omhoog
-
19 aug Energietransitie en duurzaam ondernemen
-
19 aug Kwaliteitsbeoordeling (OKB)
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan