Whitepaper Wat je klant je niet vertelt, komt hem duur te staan

bron: AccountancyWorld
Veel ondernemers delen grote veranderingen in hun leven pas achteraf. Denk aan scheiding, nieuwe woning, erfenis of verkoop van hun bedrijf. Of wat als je klant morgen arbeidsongeschikt raakt? Geen plan betekent geen vangnet. Als accountant kom je dan te laat in actie, met gemiste kansen en onnodige risico’s als gevolg. Ontdek hoe je als financieel geweten van je klant waarde toevoegt door life-events vroegtijdig te signaleren en direct om te zetten in relevant advies.
In deze whitepaper lees je:
· Waarom life-events dé sleutel zijn tot sterke klantrelaties
· Praktische tips om signalen te vertalen naar waardevol advies
· Hoe technologie je helpt om proactief te werken zonder extra werkdruk
· Hoe je adviesomzet groeit én klanten langer behoudt
· Inclusief checklist om morgen te starten met life-event advies
Bron: Blinqx Accountancy & Tax - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
17 okt Voordelen van PSD2 voor accountants en ondernemers
-
17 okt Online: De samenstellingsopdracht in het mkb
-
17 okt Nieuw btw-beleid voor de holding-bv – wat betekent dat voor de praktijk?
-
17 okt Kwaliteitsbeoordeling uitvoeren (OKB)
-
17 okt Een optimaal presterend accountantskantoor, kan dat dan?
-
16 okt Agnes Koops-Aukes verruilt voorzitterschap PwC Nederland voor internationale bestuursfunctie
-
16 okt NOAB beëindigt lidmaatschap van kantoren vanwege niet naleven cursusverplichting
-
16 okt De Jong & Laan versterkt dienstverlening met Dutch Accounting House
-
16 okt Sluiproute dividendbelasting veel groter
-
16 okt Hoe stel je efficiënt de jaarrekening samen? Praktijkcasus met VLM
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan