5 Redenen om servicemanagement te omarmen
bron: AccountancyWorld
AMSTERDAM - De accountant neemt zijn cliënten dankzij selfservice-tools zoveel mogelijk werk uit handen en fungeert als adviseur en sparringpartner. Dit levert de accountant uitsluitend voordelen op. Immers, cliënten vinden een hoog serviceniveau, goed inzicht in de administratie en eenvoudige tools om mee samen te werken het belangrijkste dat een accountantspraktijk kan doen om een goede relatie te bevorderen.
Ondernemers en bedrijven verwachten dan ook steeds vaker van hun accountant dat ze hiervoor de juiste online tools hiervoor bieden. Optimaal servicemanagement draagt direct bij aan nog betere klantenservice. Dit resulteert in meer klanttevredenheid, klantenbinding en uiteindelijk meer omzet voor u.
Ontdek alle vijf de redenen om selfservice mogelijkheden aan te bieden in de whitepaper.
Bron: Visma eAccounting - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
13 sep Hoge Raad: opstarttijd van tien minuten is betaalde werktijd
-
13 sep Meeste werkgevers willen geen kantoorverplichting
-
13 sep Mkb-ondernemingen zijn belangrijkste spil in duurzaamheid op langere termijn
-
13 sep Financiën overtreedt zelf zzp-wet om hersteloperatie
-
13 sep CNV wil loonsverhoging tot 6 procent en verkorting werkweek
-
13 sep Lagarde: rentepad ECB ligt niet vast, blijft data-afhankelijk
-
13 sep Hoe AI de salarisadministratie efficiënter maakt: 4 praktische toepassingen
-
13 sep Benchmarkmiddag 27 november 2024
-
13 sep Tja. Duurzaamheid...: Wat betekent het nou precies?
-
13 sep 3 tips om efficiënt te werken dankzij automatisering
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan