5 Redenen om servicemanagement te omarmen
bron: AccountancyWorld
AMSTERDAM - De accountant neemt zijn cliënten dankzij selfservice-tools zoveel mogelijk werk uit handen en fungeert als adviseur en sparringpartner. Dit levert de accountant uitsluitend voordelen op. Immers, cliënten vinden een hoog serviceniveau, goed inzicht in de administratie en eenvoudige tools om mee samen te werken het belangrijkste dat een accountantspraktijk kan doen om een goede relatie te bevorderen.
Ondernemers en bedrijven verwachten dan ook steeds vaker van hun accountant dat ze de juiste online tools hiervoor bieden. Optimaal servicemanagement draagt direct bij aan nog betere klantenservice. Dit resulteert in meer klanttevredenheid, klantenbinding en uiteindelijk meer omzet voor u.
Ontdek alle vijf de redenen om selfservicemogelijkheden aan te bieden in de whitepaper.
Bron: Visma eAccounting - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
26 apr Kabinet legt keuzes voor aan Kamer voor suikertaks op frisdranken
-
26 apr Eén op drie zzp'ers heeft slechts één opdrachtgever
-
26 apr Van Rij zegt niets over belastingconstructie OCI
-
26 apr Microsoft profiteert flink van clouddiensten en AI-toepassingen
-
26 apr Alfa sluit ‘laatste jaar’ voor fusie af met stevige groei
-
26 apr Touchless boekhouden – op weg naar een toekomst zonder handmatige invoer
-
26 apr Co-creatie tussen Exact en accountants zorgt voor een goede wisselwerking
-
26 apr Sparren voor éénpitters en kleine accountantskantoren in Zuid-Holland: u bent uitgenodigd
-
25 apr Atos stelt deadline reddingsplan uit
-
25 apr NBA roept meer accountants op tot zelfonderzoek inzake examenfraude
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan