Op deze manier kom je tot nieuwe waarde proposities voor jouw accountantskantoor

13 jan 2025 06:03
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
VENRAY - In onze artikelen van de afgelopen weken hebben we het belang van een concurrentieanalyse, het segmenteren van de markt en het nut van klantprofielen voor accountantskantoren besproken. Na deze stappen is het tijd om te kijken hoe je met jouw dienstverlening (nog meer) toegevoegde waarde kunt leveren aan de opgestelde klantprofielen.
Bekijk op onze website hoe je klantprofielen kunt gebruiken voor het achterhalen van nieuwe waarde proposities.
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
11 feb Von der Leyen lanceert groot AI-initiatief op top
-
11 feb Rabobank is minder kwijt aan toezicht en boekt hogere winst
-
11 feb 6x hoe documentopslag jouw kantoor ongemerkt duizenden euro’s per jaar kost
-
11 feb Hr ontwikkelingen van de afgelopen 25 jaar
-
11 feb Geen arbeidsovereenkomst maar wel een dienstbetrekking?
-
10 feb Nederland krijgt naheffing van bijna 700 miljoen
-
10 feb Inkoopbeleid overheid moet nog klimaatbewuster volgens onderzoek
-
10 feb Frankrijk kondigt ruim 100 miljard euro aan AI-investeringen aan
-
10 feb Nederlandse industrie produceert opnieuw minder
-
10 feb Een optimaal presterend accountantskantoor, kan dat dan?
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan