Op deze manier kom je tot nieuwe waarde proposities voor jouw accountantskantoor
16 apr 2024 06:03
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
VENRAY - In onze artikelen van de afgelopen weken hebben we het belang van een concurrentieanalyse, het segmenteren van de markt en het nut van klantprofielen voor accountantskantoren besproken. Na deze stappen is het tijd om te kijken hoe je met jouw dienstverlening (nog meer) toegevoegde waarde kunt leveren aan de opgestelde klantprofielen.
Bekijk op onze website hoe je klantprofielen kunt gebruiken voor het achterhalen van nieuwe waarde proposities.
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
29 apr Hoe HR workflows Verstegen accountants sneller en slimmer laat werken
-
29 apr SRA plaatst kritische kanttekeningen bij NBA-brief over examenfraude
-
29 apr Nederlandse producenten iets minder negatief in april
-
29 apr FNV: winsten bedrijven groeien twee keer zo hard als lonen
-
29 apr Franse regering doet bod op onderdelen IT-bedrijf Atos
-
29 apr Bedrijfsgebouw of vastgoed
-
29 apr Bedrijfsdoorlichting - efficiënte kostenanalyse
-
26 apr Kabinet legt keuzes voor aan Kamer voor suikertaks op frisdranken
-
26 apr Eén op drie zzp'ers heeft slechts één opdrachtgever
-
26 apr Van Rij zegt niets over belastingconstructie OCI
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan