Op deze manier kom je tot nieuwe waarde proposities voor jouw accountantskantoor
13 jan 2025 06:03
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
VENRAY - In onze artikelen van de afgelopen weken hebben we het belang van een concurrentieanalyse, het segmenteren van de markt en het nut van klantprofielen voor accountantskantoren besproken. Na deze stappen is het tijd om te kijken hoe je met jouw dienstverlening (nog meer) toegevoegde waarde kunt leveren aan de opgestelde klantprofielen.
Bekijk op onze website hoe je klantprofielen kunt gebruiken voor het achterhalen van nieuwe waarde proposities.
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
14 nov Reactie NBA op AFM rapporten
-
14 nov KPMG Private Enterprise bekroont winnaars van Global Tech Innovator-competitie 2025
-
14 nov Omzet detailhandel ruim 4 procent gestegen
-
14 nov Maak kennis met het nieuwe online Novak Samensteldossier in Silverfin
-
14 nov De opdrachtbevestiging voor samenstellings-opdrachten
-
14 nov Inspelen op de vragen in de markt, welke prijsstrategie kies jij als accountant?
-
13 nov Big four werken aan auditproducten voor certificering van AI-oplossingen
-
13 nov Kees de Boekhouder kiest voor Blinqx Accountancy & Tax als nieuwe partner voor fiscale aangifte
-
13 nov Het verborgen proces dat elke accountantskantoor vormgeeft: cultuur
-
13 nov Samenstellingsopdrachten voor BV's
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan