Je onderscheiden als accountantskantoor en de juiste klanten bereiken? Zo doe je het!

bron: AccountancyWorld
VENRAY - De traditionele MKB-accountantskantoren hebben het moeilijk. Ze komen onder druk te staan doordat administratiekantoren een steeds groter marktaandeel bedienen. Veel kantoren gaan mee in de concurrentiestrijd en zijn momenteel heel druk doordat er geen duidelijke keuze gemaakt zijn.
Ook is de automatisering een bedreiging voor MKB-accountantskantoren, de mate van automatisering bij de grotere accountantskantoren zeer verleidelijk werkt voor veel MKB bedrijven.
Om jouw juiste marktaandeel te houden zal jij kritisch moeten zijn en je steeds beter moeten onderscheiden. We kijken in dit artikel niet van binnen naar buiten, maar van buiten naar binnen. Omdat je op deze manier erachter komt wat de klant echt van jou vraagt.
Lees het artikel hier op onze website.
Bron: Management Kompasgroep B.V.
Laatste nieuws
-
17 okt Voordelen van PSD2 voor accountants en ondernemers
-
17 okt Online: De samenstellingsopdracht in het mkb
-
17 okt Nieuw btw-beleid voor de holding-bv – wat betekent dat voor de praktijk?
-
17 okt Kwaliteitsbeoordeling uitvoeren (OKB)
-
17 okt Een optimaal presterend accountantskantoor, kan dat dan?
-
16 okt Agnes Koops-Aukes verruilt voorzitterschap PwC Nederland voor internationale bestuursfunctie
-
16 okt NOAB beëindigt lidmaatschap van kantoren vanwege niet naleven cursusverplichting
-
16 okt De Jong & Laan versterkt dienstverlening met Dutch Accounting House
-
16 okt Sluiproute dividendbelasting veel groter
-
16 okt Hoe stel je efficiënt de jaarrekening samen? Praktijkcasus met VLM
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan