KPMG wederom in top 3 meest waardevolle merken van Nederland

23 jun 2021 10:39
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
ROTTERDAM - KPMG is voor het zevende jaar op rij de nummer 2 op de lijst van meest waardevolle merken die BrandFinance jaarlijks publiceert.
Dit onafhankelijke instituut uit het Verenigd Koninkrijk evalueert elk jaar de waarde van meer dan 5.000 merken in 46 landen wereldwijd. De merkwaarde van KPMG is beoordeeld op 12,188 miljoen dollar, in 2020 was dat 14,772 miljoen dollar.
Shell is veruit het meest waardevolle merk van Nederland en ING maakt de top 3 compleet. Op plaats 4 en 5 volgen Rabobank en Philips.
Laatste nieuws
-
04 jul Minder CSRD-opdrachten wat betekent dat voor je praktijkopleiding?
-
04 jul Ernesto Lopez Vega (Qwoater) over de Document Hub: één centrale plek voor al je klantdossiers
-
04 jul Op naar persoonlijk advies op maat met datagedreven software
-
04 jul Meer capaciteit uit je organisatie halen? Wat dacht je van sturen op bezetting, productiviteit en efficiency!
-
04 jul Samenstellingsopdrachten voor BV's
-
03 jul NBA tegen extra onafhankelijkheidsregels pensioenfondsen
-
03 jul Hoe een zorgvuldig gekozen partnerschap bedrijven helpt groeien
-
03 jul Met Silverfin verbeteren we de kwaliteit en besparen we tijd – dat is pure winst
-
03 jul Advice2You: ‘Visma eAccounting levert ons en onze klanten enorm veel tijdsbesparing en gemak op’
-
03 jul De adviserende accountant: van vragen beantwoorden naar vragen stellen
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan