NBA: In 2016 meer vragen voor helpdesk
06 jan 2017 10:16
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
AMSTERDAM - De NBA Helpdesk heeft in 2016 meer telefonische vragen gekregen dan in 2015. In 2016 kreeg de helpdesk 1.558 telefonische vragen. In 2015 bleef de teller steken op 1.357 telefoontjes.
Dit betekent een stijging met 14,8 %. Ruim 93 % van de vragen werd direct beantwoord. De overige vragen werden doorverwezen naar het helpdeskformulier op de website.
Het begin van de werkweek is de favoriete periode om vragen te stellen: bijna 45 % van de vragen werden gesteld op maandag en dinsdag.
Laatste nieuws
-
17 okt Voordelen van PSD2 voor accountants en ondernemers
-
17 okt Online: De samenstellingsopdracht in het mkb
-
17 okt Nieuw btw-beleid voor de holding-bv – wat betekent dat voor de praktijk?
-
17 okt Kwaliteitsbeoordeling uitvoeren (OKB)
-
17 okt Een optimaal presterend accountantskantoor, kan dat dan?
-
16 okt Agnes Koops-Aukes verruilt voorzitterschap PwC Nederland voor internationale bestuursfunctie
-
16 okt NOAB beëindigt lidmaatschap van kantoren vanwege niet naleven cursusverplichting
-
16 okt De Jong & Laan versterkt dienstverlening met Dutch Accounting House
-
16 okt Sluiproute dividendbelasting veel groter
-
16 okt Hoe stel je efficiënt de jaarrekening samen? Praktijkcasus met VLM
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan