NBA: In 2016 meer vragen voor helpdesk
06 jan 2017 10:16
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
AMSTERDAM - De NBA Helpdesk heeft in 2016 meer telefonische vragen gekregen dan in 2015. In 2016 kreeg de helpdesk 1.558 telefonische vragen. In 2015 bleef de teller steken op 1.357 telefoontjes.
Dit betekent een stijging met 14,8 %. Ruim 93 % van de vragen werd direct beantwoord. De overige vragen werden doorverwezen naar het helpdeskformulier op de website.
Het begin van de werkweek is de favoriete periode om vragen te stellen: bijna 45 % van de vragen werden gesteld op maandag en dinsdag.

Laatste nieuws
-
14 nov Reactie NBA op AFM rapporten
-
14 nov KPMG Private Enterprise bekroont winnaars van Global Tech Innovator-competitie 2025
-
14 nov Omzet detailhandel ruim 4 procent gestegen
-
14 nov Maak kennis met het nieuwe online Novak Samensteldossier in Silverfin
-
14 nov De opdrachtbevestiging voor samenstellings-opdrachten
-
14 nov Inspelen op de vragen in de markt, welke prijsstrategie kies jij als accountant?
-
13 nov Big four werken aan auditproducten voor certificering van AI-oplossingen
-
13 nov Kees de Boekhouder kiest voor Blinqx Accountancy & Tax als nieuwe partner voor fiscale aangifte
-
13 nov Het verborgen proces dat elke accountantskantoor vormgeeft: cultuur
-
13 nov Samenstellingsopdrachten voor BV's
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan