Gedaan met omslachtig werken dankzij gestroomlijnde communicatie

24 apr 2025 06:03
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
De ene klant stelt zijn vraag via WhatsApp, de andere via e-mail. De administratie van de ene krijg je overhandigd in een dikke map, de documenten van de andere zitten ergens in je overvolle mailbox. Klinkt dit herkenbaar? Veel kantoren zijn deze manier van werken gewend. Maar wat als we je vertellen dat het beter, eenvoudiger en sneller kan? Door je communicatie met je klanten te stroomlijnen via één platform maak je samenwerken efficiënter én leuker, vertelt Exact-expert Sarah Kocken. Hoe je dit precies doet, lees je op de website van Exact.
Bron: Exact - partner AccountancyWorld
Meer over
Laatste nieuws
-
16 jun Trendrapport: Zo kijken finance professionals naar digitalisering en AI
-
16 jun Auditfees staan onder druk in de Verenigde Staten
-
16 jun Zelfstandige kantoren hebben de beste business case
-
16 jun 3 tips om efficiënt te werken dankzij automatisering
-
13 jun ABN AMRO: accountants profiteren van groei ondanks personeelstekorten
-
13 jun 7 signalen dat jouw salarisadministratie toe is aan automatisering
-
13 jun Dit zijn de meest populaire secundaire arbeidsvoorwaarden
-
13 jun ING: accountants wachten af met AI
-
13 jun Vind balans tussen efficiëntie en kwaliteit met werkprogramma’s van de toekomst
-
12 jun KPMG: AI in opmars bij corporate finance afdelingen
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan