Gedaan met omslachtig werken dankzij gestroomlijnde communicatie

24 apr 2025 06:03
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
De ene klant stelt zijn vraag via WhatsApp, de andere via e-mail. De administratie van de ene krijg je overhandigd in een dikke map, de documenten van de andere zitten ergens in je overvolle mailbox. Klinkt dit herkenbaar? Veel kantoren zijn deze manier van werken gewend. Maar wat als we je vertellen dat het beter, eenvoudiger en sneller kan? Door je communicatie met je klanten te stroomlijnen via één platform maak je samenwerken efficiënter én leuker, vertelt Exact-expert Sarah Kocken. Hoe je dit precies doet, lees je op de website van Exact.
Bron: Exact - partner AccountancyWorld
Meer over
Laatste nieuws
-
21 aug Britse beroepsorganisatie wil dat accountants beter betaald worden voor duurzaamheidswerk
-
21 aug PSD2: Wat is het en waarom is het belangrijk voor jouw bedrijf?
-
21 aug Luc Boonen (CijferMeester) over Visma eAccounting (video)
-
21 aug KPMG: Groeiend aantal duurzaamheidsthema's gekoppeld aan bestuurdersbeloning
-
21 aug De agrarische onderneming de bv in?
-
21 aug Novak basiscursus: Erfrecht
-
20 aug Nederlandse werknemers positief over toenemende automatisering
-
20 aug Becky.works-model en klantopzet
-
20 aug ABN AMRO: accountants profiteren van groei ondanks personeelstekorten
-
20 aug Van AI hype naar klantsucces
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan