Hoe maakt jouw accountantskantoor gebruik van managementinformatie
bron: AccountancyWorld
VENRAY - Elk bedrijf hanteert KPI’s, oftewel Kritieke Prestatie-Indicatoren, om hun prestaties meetbaar te maken. Dit geldt ook voor jouw accountantskantoor en jouw klanten. Daarom de vraag; hoe maakt jouw accountantskantoor gebruik van managementinformatie? Als accountant heb je inzicht in de cijfers van je klant en ben je in staat om kansen en bedreigingen te signaleren waar ondernemers soms blind voor zijn. Echter, veel accountants benutten nog niet volledig hun potentieel en beperken zich vaak tot het opstellen en controleren van jaarrekeningen. Maar, jij kunt als accountant veel meer waarde toevoegen aan het succes van je klanten!
Nieuwsgierig hoe je jouw klanten kan helpen met meer toegevoegde waarde door managementinformatie? Lees het op de website.
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
17 jan Lavide kiest EY als nieuwe accountant
-
17 jan NBA publiceert verslag rondetafelbijeenkomst over de pensioentransitie en de rol van de accountant
-
17 jan Studie: bedrijven beperken hun afhankelijkheid van het buitenland
-
17 jan Novak opleidingen biedt diverse inhouse cursussen aan
-
17 jan In deze 6 stappen stoom je jouw accountantskantoor klaar voor de toekomst
-
16 jan AFM richt zich in toezicht extra op big tech en digitalisering
-
16 jan KPMG: wereldwijde en Europese durfkapitaalinvesteringen tonen herstel ondanks uitdagend klimaat
-
16 jan ING verwacht dat consumenten meer uitgeven in winkelstraat
-
16 jan Uitbreiding partnerteam JAN© Accountants en Adviseurs
-
16 jan Efficiëntie en werkplezier voor HMB Accountants dankzij Exact Online Jaarrekening
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan