Automatische taken gebruiken voor efficiënter werken in AuditCase

bron: AccountancyWorld
In een tijd van voortdurende veranderingen staan organisaties voor steeds weer nieuwe uitdagingen. Efficiëntie is een sleutelwoord, vooral voor accountants en financieel professionals. Het is essentieel voor betere prestaties, kostenbesparing en een sterkere concurrentiepositie. In dit artikel laten we zien hoe een goed CRM-systeem (Customer Relationship Management) en een DMS (Document Management Systeem) kunnen bijdragen aan de efficiëntie en effectiviteit van jouw kantoor, ongeacht de grootte.
De kern van automatische taken
AuditCase biedt een geavanceerd systeem van triggers, waarmee jij zelf acties kunt instellen op basis van gebeurtenissen binnen jouw CRM-systeem. Zo kun je bijvoorbeeld direct reageren op wijzigingen in je CRM of taken. Stel dat er een nieuwe klant is geaccepteerd, kunnen er automatische taken voor onboarding worden gestart. Denk hierbij aan identificatie, de WWFT-check, etc. Deze procedure kan uit meerdere stappen bestaan en kent geen limieten.
Bron: CaseWare - partner AccountancyWorld
Meer over
Laatste nieuws
-
16 jun Neem je de exitstrategie wel mee bij je keuze voor nieuwe software?
-
16 jun Trendrapport: Zo kijken finance professionals naar digitalisering en AI
-
16 jun Auditfees staan onder druk in de Verenigde Staten
-
16 jun Zelfstandige kantoren hebben de beste business case
-
16 jun 3 tips om efficiënt te werken dankzij automatisering
-
13 jun ABN AMRO: accountants profiteren van groei ondanks personeelstekorten
-
13 jun 7 signalen dat jouw salarisadministratie toe is aan automatisering
-
13 jun Dit zijn de meest populaire secundaire arbeidsvoorwaarden
-
13 jun ING: accountants wachten af met AI
-
13 jun Vind balans tussen efficiëntie en kwaliteit met werkprogramma’s van de toekomst
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan