Help jouw klanten naar het juiste succes!

15 okt 2025 06:03
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
Hoe breng je samen met een ondernemer zijn ‘’ideale klant’’ in kaart?
Met een aantal kritische vragen creëer je samen met de ondernemer belangrijke inzichten. Met behulp van een aantal modellen breng je nog enkele andere belangrijke succesfactoren rondom de klanten in kaart.
Benieuwd naar de vragen en modellen voor het in kaart brengen van de ‘’ideale klant’’. Lees dan snel verder:
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
17 okt Voordelen van PSD2 voor accountants en ondernemers
-
17 okt Online: De samenstellingsopdracht in het mkb
-
17 okt Nieuw btw-beleid voor de holding-bv – wat betekent dat voor de praktijk?
-
17 okt Kwaliteitsbeoordeling uitvoeren (OKB)
-
17 okt Een optimaal presterend accountantskantoor, kan dat dan?
-
16 okt Agnes Koops-Aukes verruilt voorzitterschap PwC Nederland voor internationale bestuursfunctie
-
16 okt NOAB beëindigt lidmaatschap van kantoren vanwege niet naleven cursusverplichting
-
16 okt De Jong & Laan versterkt dienstverlening met Dutch Accounting House
-
16 okt Sluiproute dividendbelasting veel groter
-
16 okt Hoe stel je efficiënt de jaarrekening samen? Praktijkcasus met VLM
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan