Help jouw klanten naar het juiste succes!

27 mrt 2025 06:05
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
Hoe breng je samen met een ondernemer zijn ‘’ideale klant’’ in kaart?
Met een aantal kritische vragen creëer je samen met de ondernemer belangrijke inzichten. Met behulp van een aantal modellen breng je nog enkele andere belangrijke succesfactoren rondom de klanten in kaart.
Benieuwd naar de vragen en modellen voor het in kaart brengen van de ‘’ideale klant’’. Lees dan snel verder:
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
28 apr KPMG: wereldwijde durfkapitaalinvesteringen op hoogste niveau in tien kwartalen dankzij AI-megadeals
-
28 apr Aantal vaste contracten gestegen, met name bij overheid
-
28 apr 7 signalen dat jouw salarisadministratie toe is aan automatisering
-
28 apr 3 tips om succesvol en laagdrempelig te starten met advies
-
28 apr Dat biedt Novak ook
-
25 apr Britse oud-managers EY en PwC beginnen nieuw accountantskantoor
-
25 apr KPMG: Compliance Officers bereiden zich voor op meer regeldruk, automatisering steeds belangrijker
-
25 apr Aan alle accountants en bedrijfsadviseurs
-
25 apr Externe kwaliteitsbeoordeling (OKB)
-
25 apr De agrarische onderneming de bv in?
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan