Tijdgebrek? Zo maak je als kantooreigenaar toch tijd vrij voor aanvullende dienstverlening

bron: AccountancyWorld
VENRAY - Wij spreken veel kantooreigenaren van accountantskantoren die aangeven meer tijd vrij te willen maken voor ‘’nieuwe’’ of ‘’aanvullende’’ diensten. Deze ‘’nieuwe/ aanvullende’’ diensten kunnen verschillend zijn, het is voornamelijk gericht op financiële planning, controlling en advisering naar/voor klanten. Het doel is meestal om bestaande klanten nog beter/breder te bedienen en voorzien in hun wensen en behoeften.
Om deze nieuwe/ aanvullende diensten te kunnen leveren zal er tijd vrij moeten worden gemaakt, en daar zit (wat wij zien) vaak het struikelblok. Want hoe gaan we tijd vrijmaken in deze tijd, waar we over het algemeen (te) veel klanten bedienen en er aan de andere kant ook nog eens krapte op de arbeidsmarkt is. Hieronder hebben we een aantal suggesties uiteengezet waarvan we zien in de praktijk dat dit bij kantoren werkt.
Meer lezen over deze suggesties? Lees het gehele artikel op onze website
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
27 mrt Help jouw klanten naar het juiste succes!
-
27 mrt Bent u benieuwd naar de kwaliteit van uw (samenstel)dossiers?
-
26 mrt Finovion sluit aan bij BANVO en bouwen samen Finovion Premium
-
26 mrt Stevige omzetgroei voor Visma
-
26 mrt VS opnieuw grootste internationale investeerder in Nederland
-
26 mrt SharePoint of een Document Hub – wat werkt beter voor accountants?
-
26 mrt De uitdaging voor mkb’ers: meer bereiken met minder
-
26 mrt Onderhandelingen afbreken is niet altijd zonder consequenties
-
26 mrt Aantal vaste contracten gestegen, met name bij overheid
-
26 mrt De Wwft in de praktijk - ongebruikelijke transacties: witwassen via herwaardering
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan