Tijdgebrek? Zo maak je als kantooreigenaar toch tijd vrij voor aanvullende dienstverlening
![](/img/news/006990.jpg)
bron: AccountancyWorld
VENRAY - Wij spreken veel kantooreigenaren van accountantskantoren die aangeven meer tijd vrij te willen maken voor ‘’nieuwe’’ of ‘’aanvullende’’ diensten. Deze ‘’nieuwe/ aanvullende’’ diensten kunnen verschillend zijn, het is voornamelijk gericht op financiële planning, controlling en advisering naar/voor klanten. Het doel is meestal om bestaande klanten nog beter/breder te bedienen en voorzien in hun wensen en behoeften.
Om deze nieuwe/ aanvullende diensten te kunnen leveren zal er tijd vrij moeten worden gemaakt, en daar zit (wat wij zien) vaak het struikelblok. Want hoe gaan we tijd vrijmaken in deze tijd, waar we over het algemeen (te) veel klanten bedienen en er aan de andere kant ook nog eens krapte op de arbeidsmarkt is. Hieronder hebben we een aantal suggesties uiteengezet waarvan we zien in de praktijk dat dit bij kantoren werkt.
Meer lezen over deze suggesties? Lees het gehele artikel op onze website
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
26 jul Tom de Kuijper nieuwe managing partner EY
-
26 jul Duitse centrale bank ziet toename in valse bankbiljetten
-
26 jul Flynth introduceert als eerste accountants-organisatie bedrijfsbrede inzet van game-based assessments
-
26 jul Duits ondernemersvertrouwen neemt verder af
-
26 jul De kracht van AI in Payroll
-
26 jul Aantal holdings in Nederland in vijftien jaar tijd verdubbeld
-
26 jul Onderzoek loonkloof, doet uw kantoor anoniem mee?
-
26 jul 4 moeilijkheden die accountants ervaren met het berekenen van kostprijzen in het MKB
-
25 jul Payt versnelt Europese uitbreiding met strategische investering van Partech
-
25 jul Omzet accountants stijgt met 4 procent
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan