Inspelen op de veranderende klantbehoeften- en verwachtingen, hoe doet de MKB-accountant dat?
bron: AccountancyWorld
VENRAY - We zien dat het verwachtingspatroon van de MKB-ondernemer richting de accountant de afgelopen jaren is veranderd. Om de klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn is het belangrijk dat de accountant voldoet aan de veranderende klantbehoeften – en verwachtingen. Dit draagt namelijk bij aan ‘’mutual understanding’’ = wederzijds begrip naar elkaar. Het elkaar begrijpen is voor ondernemers heel belangrijk om accountants nog meer en vaker in te schakelen voor advies.
De vraag is dan ook; Inspelen op de veranderende klantbehoeften- en verwachtingen, hoe doet de mkb accountant dat?
Nieuwsgierig, en weten hoe je kan inspelen op de veranderende klantbehoeften- en verwachtingen?
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
28 nov ABN AMRO: accountants profiteren van groei ondanks personeelstekorten
-
28 nov Hoe kun je jouw bedrijf laten groeien met de juiste financiering?
-
28 nov Fiscale bewaarplicht: wat moet je bewaren en hoe lang?
-
28 nov Inspelen op de veranderende klantbehoeften- en verwachtingen, hoe doet de MKB-accountant dat?
-
27 nov CFO's rekenen op meer omzet en minder kosten
-
27 nov Voordelen van PSD2 voor accountants en ondernemers
-
27 nov Bekijk het overstapwebinar Fiscale Aangifte
-
27 nov ABN AMRO verhoogt groeiverwachtingen voor Nederlandse economie
-
27 nov Toolkit van de mkb-accountant: Lef en leiderschap
-
27 nov KPMG: Groeiend aantal duurzaamheidsthema's gekoppeld aan bestuurdersbeloning
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan