Inspelen op de veranderende klantbehoeften- en verwachtingen, hoe doet de MKB-accountant dat?

bron: AccountancyWorld
VENRAY - We zien dat het verwachtingspatroon van de MKB-ondernemer richting de accountant de afgelopen jaren is veranderd. Om de klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn is het belangrijk dat de accountant voldoet aan de veranderende klantbehoeften – en verwachtingen. Dit draagt namelijk bij aan ‘’mutual understanding’’ = wederzijds begrip naar elkaar. Het elkaar begrijpen is voor ondernemers heel belangrijk om accountants nog meer en vaker in te schakelen voor advies.
De vraag is dan ook; Inspelen op de veranderende klantbehoeften- en verwachtingen, hoe doet de mkb accountant dat?
Nieuwsgierig, en weten hoe je kan inspelen op de veranderende klantbehoeften- en verwachtingen?
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
10 jul Foutloos jaarrekeningen neerleggen met slimme software: minder druk, meer precisie
-
10 jul Productie Nederlandse industrie iets omhoog
-
10 jul Optimaliseer het voorraadbeheer voor je klanten met Visma eAccounting (video)
-
10 jul Bedrijfsdoorlichting - Efficiënte kostenanalyse
-
09 jul Accountants versnellen automatisering door personeelsschaarste
-
09 jul Bedrijven potten meer geld op
-
09 jul Accountancysector moet AI snel inzetten om personeelstekort en regeldruk het hoofd te bieden
-
09 jul Hoe geautomatiseerd is mijn kantoor?
-
09 jul Van klantgerichtheid tot diversificatie: vijf strategische richtlijnen voor succesvolle accountantskantoren
-
09 jul Kwaliteitsbeoordeling (OKB)
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan