KPMG op nummer twee meest waardevolste merken in Nederland
02 aug 2017 09:01
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
ROTTERDAM - KPMG is terug te vinden op de tweede plaats op de lijst van meest waardevolste merken in Nederland.
Aldus de Brand Finance Netherlands 50 2017. Dit is een lijst waarin merkwaarderings- en strategiebureau Brand Finance jaarlijks volgens de 'Royalty Relief'-methode de merkwaarde van grote bedrijven berekent. Volgens Brand Finance heeft KPMG een merkwaarde van 9,77 miljard euro. Nummer 1 op de lijst is Shell met een merkwaarde van 32,72 miljard euro. ING maakt de top 3 compleet met een merkwaarde van 7,7 miljard.
Big four
In februari publiceerde Brand Finance al de Global 500. Op deze wereldwijde lijst bezet PwC plaats 66. Deloitte is daar terug te vinden op plaats 77, EY op plaats 98. KPMG staat in de lijst op plek 124.
Laatste nieuws
-
25 apr Atos stelt deadline reddingsplan uit
-
25 apr NBA roept meer accountants op tot zelfonderzoek inzake examenfraude
-
25 apr Sterke klantengroei voor Visma
-
25 apr Kamer eist uitleg over 'belastingontwijking' en afspraken OCI
-
25 apr Winkelleegstand binnensteden loopt op, merkt vastgoedadviseur
-
25 apr Veelal meer vakantiegeld voor lagere inkomens
-
25 apr ASML wil graag in regio Eindhoven groeien, maar heeft een plan B
-
25 apr Stress onder finance professionals: handmatige administratie staat bedrijfsgroei in de weg
-
25 apr Vijf redenen waarom ondernemers proactieve accountants nodig hebben
-
25 apr Kwaliteitsbeoordeling (OKB)
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan