Hoe administratiekantoor Marck zichzelf en ondernemers helpt met WeFact

bron: AccountancyWorld
BERGEIJK - Administratiekantoor Marck is in 2014 opgericht door Marc Verhoeven en Mark van den Dungen en is gevestigd in Bergeijk. Uit ervaring weten ze hoe belangrijk het is altijd up-to-date te zijn met de administratie.
Automatisering maakt het mogelijk snel en accuraat te werken. Met lage instaptarieven automatiseren zij de administratie waar mogelijk en zo beschikt de klant altijd over de meest actuele gegevens. Met als prettig gevolg: een besparing in tijd en geld.
“We zijn een kleine organisatie en we waren er snel over uit dat WeFact het vooruitgeschoven pakket is voor onze ondernemers.” — Marc Verhoeven, Administratiekantoor Marck
Waarom zijn jullie met WeFact begonnen?
We zijn getipt door een klant van ons die zelf al met WeFact werkte. Al snel waren we overtuigd van het gebruikersgemak en de koppeling met Exact Online. Verder heeft de service van WeFact ons bewezen dat het de ideale partner is om mee samen te werken.
"Zo wat heb ik altijd zitten stoeien zeg!" — Ondernemer
Hoe helpt WeFact jullie interne proces?
Wij willen klanten graag ontzorgen. Klanten moeten zo min mogelijk tijd kwijt zijn met de administratie zodat ze zich kunnen concentreren op hun core business, maar ze moeten wel up-to-date inzichten hebben.
Doordat alle mutaties en documenten ook zichtbaar zijn in Exact Online en WeFact de openstaande posten ophaalt geeft dit voor zowel ons als intermediair als onze ondernemer een goed inzicht. Daarnaast kunnen we het resultaat van het huidige jaar goed monitoren zodat we ook de voorlopige aanslagen in de gaten kunnen houden.
We zijn een kleine organisatie en we waren er snel over uit dat WeFact het vooruitgeschoven pakket is voor onze ondernemers.
Voor welke ondernemers of klantgroepen zetten jullie WeFact in?
Wij zetten WeFact in bij nagenoeg al onze relaties en proberen dit breed in te zetten voor het aanmaken van offertes en versturen van verkoopfacturen.
Als we verder kijken in het type klant dan zien we vooral dat ZZP-ers, eenmanszaken en kleine MKB bedrijven geholpen zijn met de eenvoudige functionaliteit van WeFact. Daarnaast bedienen we ook grotere bedrijven die bijvoorbeeld te maken hebben met veel repeterende facturen (denk aan huur, abonnementen en fee).
"Kan ik dan in mijn pauze zien of alles betaald is en zo makkelijk een herinnering versturen via de app?" — Ondernemer
Wat zijn de reacties van ondernemers op het gebruik van WeFact?
We merken dat de administratie vaak een onderwerp is waar ondernemers tegen op kijken en dat door de inzet van WeFact dit een heel stuk toegankelijk is geworden. Dankzij WeFact kunnen we de klant gerust stellen dat de omzet waar ze hard voor gewerkt hebben ook daadwerkelijk binnen (gaat) komen.
"Dit gaat me echt veel tijd schelen!" — Ondernemer
Over WeFact
WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.
Bron: WeFact - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
27 jun Banken gaan minder snel vragen stellen over gebruik cash
-
27 jun Banvo kiest voor Qwoater: “Standaardisatie is de sleutel tot succesvolle digitalisering”
-
27 jun Wwft de praktische toepassing binnen je kantoor
-
27 jun Veel zelfstandigen willen niet in loondienst werken
-
27 jun De Wwft in de praktijk - ongebruikelijke transacties: witwassen via herwaardering
-
27 jun Novak opleiding: Juridische (af) splitsing en bedrijfsfusie
-
26 jun Wat betekent e-facturatie voor accountants- en administratiekantoren?
-
26 jun NBA Alert 50 verduidelijkt rol accountant bij SBR Report Package
-
26 jun FSV Accountants + Adviseurs sluit aan bij Moore DRV
-
26 jun PE-Week Curaçao
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan