Het klantmodel: Zo breng jij de ondernemer in kaart
25 jun 2021 09:17
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
ROTTERDAM - Ken jij je klant? Maar dan écht? Succesvol samenwerken begint bij (wederzijds) begrip. Daarom is het hoog tijd om concreet jouw ondernemers in kaart te brengen. Met dit model heb je dat zo voor elkaar. Op deze manier zijn "advies" en een "proactieve benadering" niet langer vage begrippen, maar duidelijke uitgangspunten.
Aan de hand van de stappen in deze infographic – met bijbehorende, relevante vragen – leer je jouw klanten kennen, kun je ze eventueel onderverdelen in handige doelgroepen, en kun je bij de onboarding van nieuwe klanten direct een passend profiel aanmeten. Welke stappen zijn dat?
- Wie heb je voor je?
- Wat drijft de ondernemer?
- Waar bevindt deze zich het liefst?
- Wanneer zijn er contactmomenten nodig?
- Hoe verkrijg je nog meer waardevolle informatie?
Breng jouw ondernemers nu in kaart. Download de infographic en ga direct aan de slag!
Bron: Yuki - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
10 mei Loonstijging in nieuwe cao-afspraken neemt verder af
-
10 mei Bereidheid EU-bedrijven om te investeren in China op dieptepunt
-
10 mei Britse economie uit recessie na groei in eerste kwartaal
-
10 mei Bronnen: zoekvariant van ChatGPT wordt maandag beschikbaar
-
10 mei Spaanse bank BBVA doet vijandig bod op Sabadell
-
10 mei De Wwft in de praktijk – Casussen van het Bureau Financieel Toezicht (BFT)
-
10 mei Vlaams agentschap: Nederland grootste buitenlandse investeerder
-
10 mei Capaciteit & organisatie - de capaciteitsbepalende eenheid
-
10 mei Bedrijfsgebouw of vastgoed
-
08 mei Britse toezichthouder geeft boetes aan PwC en EY voor fouten in audits van investeerder LCF
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan