Webinar: Customers the day after tomorrow

Er is nu al een grote hoeveelheid tools en interfaces beschikbaar; en dat aantal groeit snel. Welke gebruik je nu? En hoe kun je inspelen op constante digitale vernieuwing op dat gebied? Steven legt uit hoe organisaties zich het beste kunnen voorbereiden op continue digitalisering en daardoor de beste persoonlijke service kunnen blijven bieden aan hun klanten. 

 

Klanten verwachten het gemak van technologische tools, maar ook de persoonlijke benadering die bij een goede klantrelatie hoort. Hoe ga je om met deze veranderende klantverwachtingen? Niet alleen tijdens de huidige Coronacrisis, maar ook erna? Keynote spreker, trendwatcher en auteur Steven van Belleghem weet als geen ander hoe je slim gebruik kunt maken van de huidige digitale oplossingen, zonder de menselijke aanpak uit het oog te verliezen. In samenwerking met Yuki legt hij in een driedelige webinarreeks precies uit hoe. Ontdek het zelf tijdens een of meerdere webinars!

 

De tweede webinar uit deze reeks vindt plaats op woensdag 6 mei om 16:30 uur en duurt een half uur. Schrijf je snel in.

 


Bron: Yuki - partner AccountancyWorld