Hoe OZCAR zichzelf en ondernemers helpt met WeFact

AMSTERDAM - OZCAR is sinds 2015 een administratie en adviesbureau dat gevestigd is in Amsterdam. Ze werken met ongeveer 70 klanten in de culturele sector. Denk hierbij aan musea, theaters, en festivals.

Waarom zijn jullie met WeFact begonnen?

De verkoopfacturering binnen Twinfield voldeed niet aan onze wensen. Onze klant heeft dan toegang nodig tot Twinfield en moet met een moeilijk pakket te werk gaan. Daarom gingen we opzoek naar een pakket dat voor de klant gemakkelijk in gebruik is en dat naadloos koppelt met Twinfield. Dat hebben we in WeFact gevonden!

"WeFact steekt boven andere pakketten uit door het gemak, de prijs-kwaliteitsverhouding en de functionaliteiten. Iedereen kan WeFact gebruiken!" — Sebastian Coli Bazzini, OZCAR

Hoe helpt WeFact jullie interne proces?

Wij werken volledig gestandaardiseerd. Dit betekent dat elke klant hetzelfde pakket bij ons afneemt. WeFact helpt de klant door zijn gebruiksvriendelijkheid en het gemak. Omdat wij alleen met WeFact werken, kennen we inmiddels alle ins en outs van het pakket. Hierdoor kunnen wij onze klanten beter van dienst zijn.

Voor welke ondernemers of klantgroepen zetten jullie WeFact in?

Wij werken met klanten uit de culturele sector. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het festival Amsterdam Dance Event, Toneelgroep Maastricht en Nationaal monument het Oranjehotel. Een diverse groep aan ondernemers, die toch op dezelfde wijze te werk gaan binnen WeFact.

Wat zijn de reacties van ondernemers op het gebruik van WeFact?

Onze klanten zijn zeer tevreden over WeFact. Wij helpen bij het inrichten van WeFact door onder andere de productenlijsten te importeren. Het enige wat de klant nog hoeft te doen is de bedrijfsgegevens invullen en eventueel de huisstijl aan te passen. Hierna kan de klant starten met facturen maken. Wanneer de klant een vraag heeft, kunnen wij of WeFact zelf, ondersteuning bieden.

 

Bron: WeFact - partner AccountancyWorld

Laatste nieuws