Op deze manier kom je tot nieuwe waarde proposities voor jouw accountantskantoor
16 apr 2024 06:03
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
VENRAY - In onze artikelen van de afgelopen weken hebben we het belang van een concurrentieanalyse, het segmenteren van de markt en het nut van klantprofielen voor accountantskantoren besproken. Na deze stappen is het tijd om te kijken hoe je met jouw dienstverlening (nog meer) toegevoegde waarde kunt leveren aan de opgestelde klantprofielen.
Bekijk op onze website hoe je klantprofielen kunt gebruiken voor het achterhalen van nieuwe waarde proposities.
Bron: Management Kompasgroep B.V. - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
19 apr ABAB en Alfa nog steeds op koers voor fusie , nieuwe naam aaff
-
19 apr Tweede Kamer wil dat Van Rij verdergaat met spaartaks
-
19 apr Economie eurozone in recessie na krimp in slotkwartaal 2023
-
19 apr Behaal CIA-certificering in één examen
-
19 apr Exact presenteert: Spot on Accountancy Talk webinar serie
-
19 apr EU-leiders nemen ‘moeilijke’ stap naar gezamenlijke spaarmarkt
-
19 apr De kracht van missie, visie en doelstellingen!
-
19 apr e-Facturatie: is iedereen aan boord
-
18 apr Bundesbank: geen krimp Duitse economie maar lichte groei
-
18 apr EU-leiders streven naar meer financiële kennis bij burgers
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan