Sterker uit een digitale transformatie: Zo bouw je onderscheidend vermogen
bron: AccountancyWorld
ROTTERDAM - Om toegevoegde waarde te kunnen blijven leveren, moet je als accountant je processen digitaliseren en meebewegen. Vooral nieuwe klanten zijn hier gevoelig voor, want die komen niet zo gemakkelijk aanlopen online.
Sterker nog, in een periode waar de online markt enorm verzadigd is, is het enorm moeilijk om op te vallen. Hoe zorg je er nu voor dat nieuwe klanten jou weten te vinden? En hoe overtuig je hen vervolgens van jouw onderscheidende vermogen? In dit e-book bespreken we onder andere:
- Wat de impact is van digitale transformatie op ondernemen;
- hoe jij uitvindt wat jouw bedrijf uniek maakt;
- het vertalen van je unique selling points naar een waardevolle propositie;
- de stappen naar je positionering als droomaccountant;
- en hoe jij je werknemers en klanten enthousiasmeert voor verandering.
In dit e-book delen we bovendien praktische frameworks en vragen die je zelf kunt invullen, zodat je direct aan de slag kan met het bepalen en positioneren van jouw onderscheidend vermogen. Succes!
Download het gratis e-book hier
Bron: Visma | Yuki - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
29 mrt Diploma's in heel Europa erkennen zorgt voor meer uitwisseling van talent
-
29 mrt ASML positief over miljardeninvestering voor microchipsector
-
29 mrt Producentenprijzen opnieuw gedaald in februari
-
29 mrt Podcastaflevering duikt dieper in de CSRD-regelgeving
-
29 mrt Zó kun je als accountant Agile werken | Agile kenmerken
-
29 mrt Een optimaal presterend accountantskantoor, kan dat dan?
-
28 mrt Kabinet en regio steken 2,5 miljard in plan voor microchipsector
-
28 mrt KPMG en SAP slaan handen ineen
-
28 mrt Meer grip op je debiteurenadministratie met automatische incasso
-
28 mrt Bossche maker van software voor fiscalisten Keeyns haalt 10 miljoen op bij investeerders
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan