Schippr Nxt | Een vertrouwde partner

ROTTERDAM - Transparante communicatie en een vertrouwde partner; bij Schippr Nxt gaan deze facetten hand in hand met een vooruitstrevend digitaal platform. Technologie stelt hun adviseurs in staat te focussen op wat zij echt belangrijk vinden: de klant.

Samenwerken binnen één platform

Dat coaching tegenwoordig onderdeel is van ieder modern accountantskantoor weten ze al langer bij Schippr Nxt. Het gaat niet langer om ‘alleen de boekhouding’ of de jaarrekening. Daarom gaat Schippr Nxt verder dan dat en doet meer voor de ondernemer. Door samen te werken aan zijn of haar doelen en helder te communiceren op een platform waarin gerichte vragen over de administratie gesteld kunnen worden. Zo hoeven klanten niet in de mailbox te duiken en kunnen ze direct antwoorden.

“Onze moderne dienstverlening versimpelen we door met een centrale tool als Yuki te werken.” Michèl Meeuwse, senior adviseur online innovatie.

Een ander onderdeel waar Schippr Nxt veel gebruik van maakt is het automatisch doorboeken. Yuki doet nu de meeste boekingen. En dat geeft lucht; voor groei en ontwikkeling, zowel bij Schippr Nxt als bij de ondernemers die ze begeleiden.

Continu verbeteren

Met Yuki krijgt Schippr Nxt niet alleen de ruimte om een uitgebreid adviserende rol te pakken, maar weet het kantoor ook precies wanneer de verwerking van een administratie verbeterd kan worden of juist de goede kant opgaat. De informatie in de kwaliteitsmonitor, een onderdeel van Yuki, wordt continu beoordeeld. Het geeft aan hoe de administratie zich ontwikkelt gedurende de maand en geeft dagelijks een rapportcijfer. Bij Schippr Nxt bekijken ze die cijfers voordat ze de maand afsluiten. Zijn ze bijgewerkt? Zijn ze hoog genoeg? Zo streeft Schippr Nxt naar nog betere dienstverlening en op basis daarvan kunnen ze altijd een goed gesprek aan met de klant.

“Technologie is belangrijk, maar het menselijk aspect nog belangrijker. Wees niet bang om te veranderen en doe het gewoon.” Michèl Meeuwse, senior adviseur online innovatie.

Door de digitale insteek van Schippr Nxt en het slim gebruik maken van de mogelijkheden in Yuki, weten de adviseurs het menselijke aspect goed naar voren te brengen. Op deze manier blijven ze bouwen aan de toekomst en investeren ze dagelijks in de persoonlijke klantrelatie.

Yuki op bezoek bij Schippr NXT from Yuki on Vimeo.

 

 

Benieuwd hoe andere accountantskantoren Yuki inzetten binnen hun kantoor, en wat de reacties zijn van klanten en personeel? We gingen het gesprek aan met kantoren Adficount, Amiko, Cijfer10 en Simonse & Geus. Lees hier het e-book. 

E-book Partners aan het woord Yuki

 

 

Bron: Yuki - partner AccountancyWorld

Laatste nieuws