Casestudy: De adviesomzet is erg gestegen
11 nov 2019 06:03
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
VEENENDAAL - ‘Ik merk dat, nu we met Visionplanner werken, onze klanten veel meer betrokken zijn bij hun cijfers. Eerder handelden ze meer op onderbuikgevoel, nu maken ze bewust beslissingen op basis van cijfers. De resultaten van onze klanten gaan omhoog doordat hun focus meer gericht is op het behalen van doelen.'
Lees hier de klantcase van Jos Felix (Felix accountants).
Bron: Visionplanner - partner AccountancyWorld
Laatste nieuws
-
28 mrt Kabinet en regio steken 2,5 miljard in plan voor microchipsector
-
28 mrt KPMG en SAP slaan handen ineen
-
28 mrt Meer grip op je debiteurenadministratie met automatische incasso
-
28 mrt Bossche maker van software voor fiscalisten Keeyns haalt 10 miljoen op bij investeerders
-
28 mrt RaboResearch: Handelssysteem kan stikstofuitstoot tegengaan
-
28 mrt Techcrunch: LinkedIn test TikTok-achtige dienst met korte video's
-
28 mrt Opnieuw flinke stijging faillissementen dit jaar, aldus Atradius
-
28 mrt Waarom is het opstellen van klantprofielen voor MKB accountantskantoren belangrijk?
-
28 mrt Hoe Reinders IT & Hosting succesvol gebruik maakt van WeFact
-
27 mrt ABAB is 100 jaar en ontvangt Tilburgse Ereprent
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan