Do's en don'ts van contentmarketing
17 apr 2018 06:05
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
HEEMSKERK - Content is hot. Content is king. En content is key. Uitspraken die we al jaren horen. Contentmarketing houdt in dat je klanten naar je toetrekt en aan je bindt door middel van relevante content (pullmethode). Deze gedachte vervangt het oude principe van je producten en diensten op een agressieve manier verkopen (pushmethode). Klinkt logisch.
En toch blijft het gek genoeg voor veel bedrijven een beetje op de achtergrond. Tijdgebrek, niet weten waar te beginnen, geen goede schrijver in huis of over onvoldoende expertise beschikken. Genoeg redenen om het creëren van content onder tafel te schuiven. Een gemiste kans! Er zijn belangrijke do’s en don’ts wat betreft contentmarketing die ik graag met je wil delen. Lees ze hier!
Laatste nieuws
-
25 apr NBA roept meer accountants op tot zelfonderzoek inzake examenfraude
-
25 apr Sterke klantengroei voor Visma
-
25 apr Kamer eist uitleg over 'belastingontwijking' en afspraken OCI
-
25 apr Winkelleegstand binnensteden loopt op, merkt vastgoedadviseur
-
25 apr Veelal meer vakantiegeld voor lagere inkomens
-
25 apr ASML wil graag in regio Eindhoven groeien, maar heeft een plan B
-
25 apr Stress onder finance professionals: handmatige administratie staat bedrijfsgroei in de weg
-
25 apr Vijf redenen waarom ondernemers proactieve accountants nodig hebben
-
25 apr Kwaliteitsbeoordeling (OKB)
-
24 apr Excuses KPMG’er voor examenfraude bij aandeelhoudersvergadering ING
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan